קורס צילום קווי ביוב

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.
תוכן עניינים

מצלמת ביוב היא כלי רב ערך שיעזור לך לקבוע אם יש בעיה במערכת הביוב של הבית שלך. אולי שמתם לב לריח גז ביוב מגעיל ודוחה? או שאולי המים שלך לא מתנקזים מהר כמו פעם?  או גרוע מכך, יש לך שירותים גדושים שאינם מתנקזים?

בדיקת מצלמה מגלה בעיות בקו הביוב שלך

אם אתה כמו רוב האנשים, תתקשר לאינסטלטור בבקשה לעזרה. וכאשר השרברב הזה יגיע לביתך, סביר להניח שהוא יבצע בדיקת מצלמות ביוב.

אם יש לך תחושה לא נעימה שקו הביוב שלך עלול להיות בבעיה, בדיקה מהירה של הצינורות בעזרת מצלמת וידיאו סיב אופטי יכולה להניח את דעתך. זה יכול גם לאפשר לך לקפוץ על תיקוני ביוב במקום לחכות למצב חירום יקר כמו דליפה או ביוב שמציף את ביתך. לא כדאי לך להתמהמה עם הטיפול בבעיית הביוב שלך.

צילום קווי ביוב

דן ביוב הוא מומחה בצילום קווי ביוב לאחר שעבר קורס צילום קווי ביוב מקיף והוא מצוייד במגוון הציוד ההכרחי והמתקדם לצילום קווי ביוב ישראלים.

אבל חשוב לך, בעל הבית, לדעת מה בדיקת מצלמות ביוב יכולה למצוא ומה לא.

מהי בדיקת מצלמות ביוב?

ראשית, בואו להבין מהי בדיקת מצלמות ביוב . בדרך כלל קווי ביוב מותקנים מתחת ליסוד הבית שלך. יש את לוח הבטון שעובי של כ -4 או 5 סנטימטרים ואז כ -2 מטר לכלוך מעל הצינור.

צריך לבדוק את הצינורות בביוב? כך עושים זאת

כדי לבדוק את הצינורות ולמצוא בעיות אפשריות, ראש מצלמת וידיאו מיוחד לביוב המחובר לכבל גמיש מוכנס לניקוי קו הביוב הראשי , או במקרים מסוימים, את ערימת האוורור ונחשף דרך הצינורות. ואז השרברב צופה על צג בגובה הקרקע כדי לראות מה קורה בצינורות שלך. כאן בצנרת פנימית אנו משתמשים במצלמת ביוב כדי לעזור לנו לקבוע מה הבעיה שלך. עם זאת, בניגוד לתחרות שלנו, אנו יודעים שיש כמה בעיות שמצלמה לבדה לא מצליחה למצוא. לכן יש לנו את כל הציוד הנלווה בדן ביוב.

ישראל גרוסמן
ישראל גרוסמן

מהנדס בניין עם ניסיון של יותר מ-20 שנה בענף הבנייה. הוא בעל תואר ראשון בהנדסה אזרחית ותואר שני בניהול פרויקטים. ישראל עבד על מגוון פרויקטים ברחבי הארץ, כולל בניית בניינים, כבישים וגשרים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.