צריך לנסר קיר? זה הזמן להתקשר לחברת המנסרים ביהלום

קרדיט תמונה: freepik
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים או להתקשר

אם אתם משפצים את הבית ונדרשים לנסר קיר, כדאי לכם להתקשר בהקדם לחברת המנסרים ביהלום המציעים שירותי ניסור בטון מקצועיים ויעילים – כל קצוות הארץ. למרות שניסור בטון נדרש לעיתים קרובות מאוד ולמטרות שונות, מדובר בפעולה המצריכה מיומנות רבה וכן ציוד מיוחד וייעודי שיאפשר לאנשי המקצוע לבצע את העבודה ביעילות ובמקצועיות.

 

מתי נדרש ניסור קיר בטון

הבתים שלנו, רובם ככולם עשויים מקירות בטון, רצפת בטון ותקרת בטון. הבטון הוא חומר מודרני המשמש לבניה, ומעניק לנו את היכולת לבנות לגובה מבנים איתנים וחזקים שעמידים בפני נזקי מזג האוויר וכדומה. כפועל יוצא, ניסור קירות בבית כחלק מהליך שיפוץ או בנייה הוא הליך נפוץ מאוד, לצורך הסרתו לתכליות שונות – כגון:

  1. פתיחת פתח לדלת או ניסור בטון לחלון: מדובר בניסור ריבוע או מלבן מתוך קיר בטון, על מנת להתקין דלת או חלון חדשים בחדר. כך, תוכלו להוסיף יציאה וכניסה מהבית או להכניס אור ואוויר צח לחדר קיים שהיה חנוק עד כה.
  2. ניסור או קידוח ברצפות או תקרות: כאשר רוצים להעביר תשתיות חדשות דרך משטחי הבטון העוטפים את הבית שלכם. למשל, על מנת להניח סיב אופטי של אינטרנט או להעביר צינורות תשתית שונים, יש לקדוח או לנסר פתח בגודל משתנה בבטון.
  3. הריסת חומות או קירות נדרשת: כאשר רוצים להסיר חלק גדול מהבית, למשל גג בטון שלם על מנת להוסיף קומה. כמו כן, ישנם גם מקרים בהם נדרשת הריסת מבנה מן היסוד, אשר גם היא תצריך הריסת בטון בצורה מאסיבית שתתבצע אך ורק בידי אנשי מקצוע המנוסים בתחום.

 

איך מנסרים קיר מבטון?

חברת ניסור בטון מציעה שירותים הכוללים ניסור וקידוח בטון באמצעות מסורי יהלום. ההליך מורכב מכמה שלבים – תחילה מעריכים את השטח ובודקים אותו ולאחר מכן משנעים למקום את הציוד הנדרש לביצוע העבודה הספציפית. השירות מגיע עד אליכם, כלומר למקום ביצוע העבודה – בפריסה ארצית.

מסורי היהלום שחברת הניסור משתמשת בה מיועדים במיוחד לניסור בטון ומתאפיינים בחוזק בלתי יאומן, המאפשר להם לנסר בטון כאילו היה חמאה. העבודה היא אינה עבודה פשוטה, ולכן כדי לתאם עם חברת ניסור בטון אמינה ובעלת ניסיון, המחזיקה בציוד המתאים לכל סוגי העבודות – המנסרים ביהלום.

יש לציין כי ניסור קיר בטון ביהלום לא רק מתבצע בעזרת מסור יהלום חזק, אלא מוזרם זרם מים על מקום החיכוך של המסור בבטון. המים מטרתם לקרר את מקום החיתוך וכן להפחית עד כמה שניתן את עננת האבק הגדולה אשר נוצרת כתוצאה מחיתוך הבטון. כך, תוכלו להבטיח את ביצוע העבודה בצורה הטובה ביותר, ולהיות שקטים שבחרתם את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, בעלי הציוד החזק ביותר בשוק.

תוכן עניינים

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים או להתקשר
בלוג

רישיון קבלן רשום בתוקף

רישיון קבלן רשום הוא חלק מהותי בהיותו קבלן מקצועי. רישיון תקף הוא הוכחה לכך שהאדם או החברה שאתה מפקיד את

בלוג

הוצאת רישיון קבלן

הוצאת רישיון קבלן הוא התהליך שבו אדם, עסק או ארגון מבקש ומקבל אישור לפעול כקבלן כחוק. בדרך כלל מעורבים בתהליך

בלוג

ריצוף וציפוי בטון

ריצוף וציפוי בטון הוא פתרון עמיד וחסכוני לצרכי ריצוף מגורים, מסחר ותעשייתי רבים. ניתן להשתמש בו הן במקומות פנימיים והן

בלוג

עבודות זכוכית

עבודות זכוכית הן סוג של אומנות מסורתית הכרוכה ביצירה ובמניפולציה של זכוכית לחפצים מורכבים. צורת האמנות מתחילה אלפי שנים, עם

הדרך הטובה ביותר לנסר סלעים
בלוג

הדרך הטובה ביותר לנסר סלעים

בעבודות בנייה גדולות של פרויקטים חדשים עולה לא פעם צורך ביישור השטח שזה כולל גם ניסור סלעים. חייבים לפרק באזורים

בלוג

פינוי דירות

פינוי תכולה מדירה הוא תהליך מורכב וגוזל זמן. זה יכול לקחת זמן מכיוון שזה כרוך באריזה, מיון ושינוע של הפריטים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!