עשו לכם פאדיחות בבנייה? פנו לקבלן או להנדימן לתיקון

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.
תוכן עניינים

מי שרוכש בית פרטי חדש או דירה בטוח שהאיכות של הבנייה תהיה גבוהה, וזאת לאור הפיקח הקיים על כל קבלני המשנה בשטח. עם זאת, לא אחת בעלי הנכסים בוחנים לבד או באמצעות בדק בית את מצבה של הדירה החדשה ולא אחת הם מתאכזבים מאד מהטיב של הבנייה ומהליקויים שהם מוצאים.

ביצוע תיקונים בבית

לרוב, על פי דו"ח מפורט של מפקח בנייה שסיים קורס מפקחי בנייה וערך בדיקה מקיפה, ישנם ליקויים שאפשר לתקן במהלך שנת האחריות, כיוון שהם לא דחופים. אך לעומת זאת, יש תיקונים שיש לבצע באופן מיידי כיוון שמדובר בנושאים בטיחותיים כמו לדוגמה חוסר יציבות של מעקה במרפסת וללא התיקון הזה, בני המשפחה לא יעברו דירה על מנת לא ליצור סיכון עבורם ועבור הילדים.

את התיקונים אמור לבצע הקבלן, אך אם הוא לא מבצע זאת בעלי נכסים רבים מעדיפים לבצע זאת בעצמם או בסיוע של אנשי מקצוע וכך לקדם את התהליך.

כאשר יש כמה תיקונים קטנים בבית כמו תיקוני טיח, פינות שיש לחדש בהן את הצבע, תיקון של ברז דולף כיוון שאין בו אטם, התקנה של ברז חדש במטבח או במקלחת, או הדבקה של אריח חיפוי קרמיקה שנפל, מרכזים את כל הנושאים הקטנים הללו והנדימן מגיע ליום מרוכז ומבצע בזה אחר זה את כל הפעולות הנדרשות. רוצים לדעת כמה זה עולה פחות או יותר? צפו במחירון הנדימן.

התקנות של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה בבית

עם המעבר לדירה, בעלי הדירה קונים בדרך כלל מוצרים חדשים ויש לבצע את ההתקנה שלהם. ההעדפה היא להזמין איש מקצוע מיומן שיודע באופן מדויק כיצד מתקינים את כל אחד מהמוצרים וכך בני הבית יוכלו ליהנות מהפעלתם.

בין הפריטים שהנדימן מתקין הם טלוויזיה גדולה בסלון וטלוויזיה קטנה יותר בחדר השינה, התקנה של מאווררי תקרה במידה ויש, קולט אדים במטבח ובר מים כמובן. כמו כן, הנדימן יוכל לסייע לכם גם  בהתקנה של כיריים הפועלות על גז או על חשמל וחיבור תנור האפייה – Built In  לגומחה שהוכנה עבורו בין ארונות המטבח.

התקנות בחדרי הרחצה

בבית החדש הנדימן מנוסה מתקין על פי הצורך אסלה תלויה עם ניאגרה סמויה, מכין פתח שירות בין האריחים לטיפול בניאגרה, מתקין ארון רחב בחדר האמבטיה, וילונות לאמבטיה ולמקלחון וכמה ברזים חדשים שמותקנים מעל הכיורים המונחים.

ארונות בבית

לקראת המעבר לבית חדש, מתלבטים בעלי הדירות אם לפרק את הארונות הקיימים בבית ולאחר מכן להתקין את החלקים בבית החדש, או לרכוש ארונות חדשים, רגילים או בעלי דלתות הזזה. התשובה היא בהתאם למצבו הפיזי של כל ארון ועל פי האפשרויות הכספיות של הלקוחות לאחר ההוצאות הרבות שליוו את שינוי מקום המגורים.

כשההחלטה היא להעביר את הארונות, מבקשים מהנדימן שיפרק אותם בבית הישן ולאחר המעבר יתקין אותם בבית החדש.

 

ישראל גרוסמן
ישראל גרוסמן

מהנדס בניין עם ניסיון של יותר מ-20 שנה בענף הבנייה. הוא בעל תואר ראשון בהנדסה אזרחית ותואר שני בניהול פרויקטים. ישראל עבד על מגוון פרויקטים ברחבי הארץ, כולל בניית בניינים, כבישים וגשרים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.