מתחילים תואר ראשון במשפטים? 3 טיפים לפני שמתחילים!

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.
תוכן עניינים

שנת הלימודים האקדמית נמצאת מעבר לפינה, וישנם סטודנטים שמתחילים את שנתם הראשונה. השנה הראשונה תהיה השנה הכי קשה כי היא מביאה איתה הסתגלות למקום חדש. מרבית הסטודנטים נפגשים בפעם הראשונה עם המדיניות של מוסדות להשכלה גבוהה. יש כאלה שחוזרים שוב לספסל הלימודים אחרי שנים רבות של הסתכלות מהצד. אם אתם מתחילים תואר ראשון במשפטים, המאמר הבא נכתב במיוחד עבורכם. סוף כל סוף תוכלו להבין מה אתם צריכים לדעת לפני שתתחילו את התואר עצמו. אנו מקווים כי הטיפים שניתן לכם כאן יסייעו לכם לסיים את התואר בדיוק בזמן הרצוי.

 

תסגלו לעצמכם הרגלי למידה

חשוב שתבינו כי אתם כבר לא נמצאים בתיכון שבו הייתם יכולים לעשות מה שבא לכם. כאן אף אחד לא ידרוש מכם ללמוד, ולא יבדקו לכם את שיעורי הבית. האחריות כולה ללמוד היא עליכם, ואם לא תעשו זאת תצטרכו לשלם את המחיר. תואר ראשון במשפטים מחייב אתכם לפתח הרגלי למידה נכונים. תבינו איך אתם יכולים להוציא מעצמכם את המקסימום האפשרי בכל מה שקשור להבנת החומר. ברגע שתצליחו לסגל לעצמכם הרגלי למידה טובים, תוכלו לראות כי אתם עולים על הגל.

 

ויתורים עשויים לעלות ביוקר

אתם מאלה שמוותרים לעצמם בכל הזדמנות? קחו בחשבון כי בהקשר של תואר ראשון במשפטים זה עשוי להיות מסוכן מאוד. אומנם תוכלו לסיים את התואר בסופו של יום, אך לא בהכרח עם הציונים הרצויים. תזכרו כי התחרות בעולם המשפטים היא גדולה מאוד, וכל אחד מנסה את מזלו. כך שאם לא תהיו מספיק טובים, לא בטוח שתוכלו להתבלט על פני כל השאר. אנו מציעים לכם שלא לעשות ויתורים, אפילו אם זה מתבקש מבחינתכם. תלחמו עם עצמכם על מנת שתוכלו להגיע למקום שמבחינתכם יהיה המקום המושלם עבורכם.

 

תבקשו עזרה מאנשים שונים

אם יצא לכם לקרוא על לימודי משפטים תנאי קבלה בוודאי ראיתם דינמיות רבה. כל מוסד לימוד קובע את התנאים שעבורו הם התנאים הטובים ביותר לסינון אפקטיבי. מה שנשאר זהה בין מוסדות הלימוד השונים זה שבכל אחד מהם תוכלו לקבל עזרה. כלומר אם אתם מרגישים שלא הבנתם את החומר, אל תיתנו לעניין הזה לחלוף לידיכם. אם תצברו פער בתחום מסוים הוא עשוי להיות פער שיהיה בלתי אפשרי להדביק אותו. ברגע שאתם רואים כי אינכם מבינים את החומר, תבקשו עזרה מהחבר'ה שנמצאים לידיכם.  

ישראל גרוסמן
ישראל גרוסמן

מהנדס בניין עם ניסיון של יותר מ-20 שנה בענף הבנייה. הוא בעל תואר ראשון בהנדסה אזרחית ותואר שני בניהול פרויקטים. ישראל עבד על מגוון פרויקטים ברחבי הארץ, כולל בניית בניינים, כבישים וגשרים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.