מסלולי לימוד בתחום הנדל"ן

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.
תוכן עניינים

תחום הנדל"ן הוא אחד התחומים הכי מבטיחים כיום מבחינת הכנסה ולכן רבים האנשים שמעוניינים לעסוק בו. עם זאת, רבים האנשים שלא באמת יודעים מה כולל תחום הנדל"ן ואלו מסלולים ניתן ללמוד בו. בכתבה הבאה נסביר אילו מסלולים קיימים כיום כאשר בלימודים העוסקים בנדל"ן.

לימודים בתחום התיווך

לימודי נדל"ן כוללים בתוכם את התחום של תיווך נדל"ן. המתווכים הם למעשה האנשים שעושים את החיבור בין המשכיר לשוכר ובין הרוכש של דירה למוכר שלה. מדובר על תחום מאוד רחב מאוד המחייב את הלומדים להבין היטב את שוק הדירות במקום שבו הם עובדים, להכיר היטב את הסביבה ולדעת להבין במדויק את הצרכים של האנשים על מנת להתאים עבורם את הדירה שהכי נכונה להם.

כמו כן, מתווך נדל"ן חייב להכיר את החוקים בארץ לגבי רכישה של דירה, סיוע של עורכי דין בתהליך וכמובן גם את הנושאים של חוזה שכירות, לקיחת משכנתא, שמאות מקרקעין ועוד. כל אלו תומכים בעסקאות הנדל"ן ולכן המתווכים העתידיים חייבים לשחות בחומר.

השקעות נדל"ן בארץ

עוד סוג של לימודי נדל"ן הוא לימודים בתחום ההשקעות בארץ. נכס הוא אחד הדברים שהכי טובים להשקעה כיום, אך במקום קטן כמו ישראל, שיש בו גם בועת נדל"ן אשר מעלה את המחירים כל הזמן, אנו רוצים לדעת להשקיע באופן חכם.

לימודי השקעות נדל"ן מאפשרים ללומדים לקבל ידע רחב על זיהוי הזדמנויות בתחום הנדל"ן, חוקי מיסוי שחשוב לדעת כאשר רוכשים נכסים, סיוע בעורכי דין ושמאים והדרך הנכונה לגייס כסף תמורת ההשקעה.

מסלול זה מתאים לכל מי שמעוניין לרכוש דירה אחת להשקעה וגם עבור כל מי שמעוניין לרכוש מספר דירות ולהפוך את התחום לעסק. זהו תחום מרתק ומי שמצליח בו, רוכש לעצמו השקעות חכמות שמכניסות כסף רב.

השקעות נדל"ן בחו"ל

השקעות נדל"ן בחו"ל הן כבר סיפור אחר ושונה מהשקעות בארץ. מדובר בחדירה לשוק זר. מסלולים אלו בדרך כלל יתמקדו במדינות מסוימות. יש השקעות נדל"ן בשוק האירופאי ויש השקעות נדל"ן בארצות הברית. בכל אחד מהמקומות יש חוקי מיסוי אחרים וגם חוקי השכרת דירות שהם שונים מהארץ.

במסלולי לימוד אלו ילמדו אתכם איפה כדאי להשקיע, מה חשוב שתדעו על אותה המדינה וכמה תשואה תוכלו להרוויח מכך. קשה מאוד לבצע השקעות נדל"ן בחו"ל מבלי לקחת קורס בתחום זה.

יזמות נדל"ן

יזמות נדל"ן הוא תחום בפני עצמו בעולם הנדל"ן והוא שאיפה של רבים להגיע אליו כי שם נמצא "הכסף הגדול". במסלולי לימוד אלו מלמדים איך להיות יזם של פרויקט בנייה, איך לבחור קבלן לפרויקט, איך לשווק את הפרויקט ואיך למצוא גורם מימון התחלתי שיאפשר את הבניה. מדובר בתחום עצום והוא מחייב את הלומדים להכיר היטב את שוק הנדל"ן.

ישראל גרוסמן
ישראל גרוסמן

מהנדס בניין עם ניסיון של יותר מ-20 שנה בענף הבנייה. הוא בעל תואר ראשון בהנדסה אזרחית ותואר שני בניהול פרויקטים. ישראל עבד על מגוון פרויקטים ברחבי הארץ, כולל בניית בניינים, כבישים וגשרים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.