מה כדאי לבדוק לפני שבוחרים חברת בנייה לפרויקט יוקרה?

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.
תוכן עניינים

יכולת קבלת החלטות ושיקול דעת הם בדרך כלל מה שמבדיל בין פרויקט טוב לפרויקט מעולה. קבלת החלטות בקור רוח היא משימה לא פשוטה אבל ככל שנצליח לשפר את השריר הזה נצליח יותר בעולם העסקי ובטח בתחום הבין אישי. כאשר אתם צריכים לקבל החלטה חשובה צריך לבחון את כל הכיוונים מכל הצדדים.

לפרויקט יוקרה או כל פרויקט בנייה אחר שעולה הרבה כסף, לוקח משאבים ואנרגיה מכל המעורבים בדבר צריכה להיות מחשבה שקולה והנה כל הפרמטרים שאנחנו ממליצים לקבל החלטה בגינם:

 

אם היא זולה מידי – תברחו!

ישנם אנשים שמתפתים לבחור בחברה הזולה ביותר. בסופו של דבר אנחנו רוצים חברה שעושה עבודה מקצועית ומשתמשת בחומרים איכותיים וטובים בזמן העבודה שלה. קרמיקה בירושלים יכולה להיות איכותית יותר מקרמיקה ממקומות אחרים וזולים יותר. השאלה מה חברת הבנייה שמה לה בראש סדר העדיפויות שלה: מחיר או איכות.
אם חברת בנייה לוקחת מחיר זול מידי אתם צריכים להתחיל לחשוד. בצעו סקר שוק.

 

לראות עבודות קודמות זה בגדר חובה

נכון שאי אפשר להתעלם לגמרי מהמחיר, אבל זה לא מספיק בשביל לבחור חברת בנייה. כאשר אתם מדפדפים לכם באינטרנט בין חברות הבנייה השונות בדקו אילו פרויקטים קודמים היא עשתה. האם הם דומים לאיכות הפרויקט שלכם ולציפיות שלכם בסיומו? דברו עם האנשים מחברת הבנייה, אל תתביישו לשאול אותם שאלות מקצועיות כמו: איפה יש חומרי בניין בירושלים, או בכל עיר אחרת שבו מתקיים הפרויקט. תראו את תגובתם ונסו להבין מי אנשי המקצוע שעומדים מולכם. בכל זאת, אתם הולכים להיות בממשק איתם לאורך זמן לא קצר.

 

חברת בנייה שעובדת מסודר היא חברה מקצועית

תנו לנו לגלות לכם משהו, כשאתם באים לבצע עסקה ולשכור את שירותיה של חברת בנייה בדקו את החוזה בצורה מסודרת ורגועה. ודאו כי כל הפרטים והדקויות שעברתם עליהם בעל פה נמצאים בחוזה.  חברת בנייה שעובדת מסודר היא חברת בנייה מקצועית שאפשר לסמוך עליה. חוזה הוא הדבר שמגן עליכם ועליהם בחובות ובזכויות שהסדרתם ביניהם ובלעדיו יכול להיות מצבים לא נעימים ואפילו תביעות. חתמו על חוזה שאתם מרוצים ומאמינים בו וסמכו עלינו: חברת בנייה שמכבדת את עצמה ויש לה ניסיון לא תתפשר גם היא בנושא הזה.

 

ניסיון שווה ידע ופתרון בעיות

אנחנו יודעים שפרויקט בנייה הוא תהליך ארוך, הוא מלא במקרים ודברים בלתי צפויים שקורים בו ולעיתים צריך להתמודד עם הרבה קשיים כמו: מזג האוויר, הברזות של אנשים ובעלי מקצוע, חוסר הבנות, תקלות, נזקים כלכליים, איחורים והיד עוד נטויה.
חברת בנייה מקצועית ובעלת ניסיון כבר יודעת לחזות את כל הקשיים האלו טרם הם קורים ולהציע פתרונות יצירתיים שיפתרו את הבעיה. אין מה לעשות ניסיון שווה פתרונות.

 

לא מספיק לבדוק רק באונליין ובאתר

גם אם קראתם ביקורות מעולות, ראיתם מספר עבודות באתר ואתם חושבים שמצאתם את החברה שמתאימה עבורכם – אנחנו מציעים לכם לדבר בטלפון עם אנשי המפתח הרלוונטיים בחברה. זה אולי פרמטר מצחיק ונראה לחלקכם שטותי, אבל אלו האנשים שאתם הולכים לדבר ולעבוד איתם. תוודאו שאתם חושבים באותו הראש, מדברים באותה השפה ושיש ביניכם לפחות קליק ראשוני.

 

לסיכום

אלו כל הפרמטרים והטיפים הכי חשובים אנחנו יכולים לתת לכם מתוך ניסיון לבחירה נכונה ושקולה של חברת בנייה. לא היינו מוותרים או מתפשרים על אף אחד מהם אם הפרויקט הזה חשוב לנו ואנחנו רוצים להצליח.

ישראל גרוסמן
ישראל גרוסמן

מהנדס בניין עם ניסיון של יותר מ-20 שנה בענף הבנייה. הוא בעל תואר ראשון בהנדסה אזרחית ותואר שני בניהול פרויקטים. ישראל עבד על מגוון פרויקטים ברחבי הארץ, כולל בניית בניינים, כבישים וגשרים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.