חללים שונים בבית- שימוש שונה בבטון מוחלק לבית

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.
תוכן עניינים

בטון מוחלק לבית הוא חומר חדש שהוכנס לשוק. יש לו את היכולת ליצור משטח חלק על כל שטח. בטון מוחלק לבית עשוי מתערובת של מלט, חול ומים. זה יכול לשמש כחלופה לחומרים אחרים כגון אספלט וביטומן. המטרה העיקרית של בטון מוחלק היא להקל על בעלי הבית לשמור על מראה הבית שלהם. זה יכול לשמש גם כחומר דקורטיבי שניתן ליישם על החלק החיצוני של הבית. בטון מוחלק הוא סוג של בטון שעבר שיוף וליטוש כך שייראה כמו אבן טבעית. יש לו מרקם חלק ואחיד, והוא דורש מעט תחזוקה כדי להישאר במראה טוב.

בטון מוחלק

בטון מוחלק הוא סוג של בטון שעבר החלקה והברקה כדי שייראה כמו אבן טבעית. בטון מוחלק הוא טרנד חדש בענף הבנייה. זה הרבה יותר עמיד מבטון רגיל ועדיין יכול לשמש לפרויקטים חיצוניים. סוג זה של חומר בנייה יכול לשמש על קירות, רצפות, מדרגות ופטיו. השימוש בבטון מוחלק בענף הבנייה הולך וגובר מאז שהוצג בשנת 2012. לחומר תוחלת חיים ממוצעת של כ-25 שנים ובמחיר סביר לבעלי בתים המחפשים השקעה לטווח ארוך. בטון מוחלק לבית הופך ליותר ויותר פופולרי בגלל ההתקנה הקלה וכמובן יש סוגים שונים של החלקות בטון , העמידות והעמידות בפני מזג האוויר. מדובר בסוג בטון שעוצב במיוחד בגימור חלק. הוא ידוע גם בשם בטון "יצוק חלק", שניתן ליישם על משטחים פנימיים וחיצוניים של הבית כאחד. סוג בטון זה נמצא בשימוש במשך שנים במבנים מסחריים כמו בתי מלון ובנייני משרדים. עם זאת, רק לאחרונה זה הפך פופולרי בבנייה למגורים בשל קלות ההתקנה שלו ועמידותו בפני מזג אוויר. בית הבטון המוחלק הראשון נבנה בפלורידה עוד בשנת 2007 על ידי האדריכל דיוויד אייזנברג. הוא רצה משהו שונה מאשר בנייה מסורתית של לבנים או בלוק, אז הוא החליט לבנות את הבית שלו

בטון מוחלק- סוג חדש של בטון 

בטון מוחלק הוא סוג חדש של בטון המשמש בבניית בתים. יש לו מרקם כמו אבן חול ויש לו גם את היכולת להיות צבעונית. השימוש בבטון מוחלק הולך וגדל במהלך השנים האחרונות. חומר חדש זה נהדר עבור עיצוב פנים, שכן ניתן לעצב אותו בקלות לכל צורה. בטון מוחלק הוא תערובת בטון שיוצקים ולאחר מכן מחליקים באמצעות פלטה רוטטת או כף. זה יכול לשמש כתחליף לבטון מלוטש ביישומים מסוימים. אמנם תהליך החלקת הבטון יכול להתבצע באופן ידני, אך יעיל יותר להשתמש במכונה בדרגה תעשייתית. תהליך החלקת הבטון לוקח פחות זמן מיציקתו ומותיר משטח חלק יותר ללא צורך בשיוף. מקרי השימוש בבטון חלק תלויים במידה רבה בסוג היישום אליו הוא משמש. לדוגמה, אם אתה בונה מרתף, אז תצטרך להחליק את פני השטח לניקוז קל ונגר מים. אם אתה בונה פטיו חיצוני, אז תצטרך להחליק את פני השטח כך שאין

ישראל גרוסמן
ישראל גרוסמן

מהנדס בניין עם ניסיון של יותר מ-20 שנה בענף הבנייה. הוא בעל תואר ראשון בהנדסה אזרחית ותואר שני בניהול פרויקטים. ישראל עבד על מגוון פרויקטים ברחבי הארץ, כולל בניית בניינים, כבישים וגשרים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.