איך מתבצע ההשכרת פיגומים לקבלנים?

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.
תוכן עניינים

השכרת פיגומים היא שירות המוצע על ידי חברות בנייה רבות. בשירות זה חברות בנייה מספקות את הפיגומים ללקוחותיהן בהשכרה. המשמעות היא שהחברה תדאג להקים ופירוק עבורכם את הפיגום. השלב הראשון בהשכרת פיגומים הוא להחליט איזה סוג של פיגום אתה צריך. זה יהיה תלוי בצרכים שלך ובפרויקט שאתה עובד עליו. ניתן לבחור בין סוגים שונים כגון צינור וקרש, צינור וצינור, צינור בלבד, קרש בלבד או פיגומים להשכרה (שהם יקרים יותר).

השכרת פיגומים

השכרת פיגומים היא שירות שמעניקים פיגומים לחברות בנייה. החברה מספקת את הפיגומים ואת הפיגומים, ואילו חברת הבנייה מספקת את העובדים והחומרים. יכול להיות שלקבלן בניין אין מספיק זמן או משאבים להקים פיגומים משלו לפרויקט בנייה, אז הם ישכרו קבלן משנה שיעשה זאת עבורו. לאחר מכן קבלן המשנה ישכור אנשים נוספים שיעזרו בהתקנה והורדת הפיגומים. סוג הפיגומים הנפוץ ביותר נקרא פיגומים ניידים, אותם ניתן להזיז על גלגלים. זה יכול לשמש בדרכים רבות ושונות – כפלטפורמה לעמידה על העובדים כאשר הם עובדים בגובה, כפלטפורמה מוגבהת לחומרים או ציוד, או כגג זמני על אזור שבו מתבצעת העבודה. השכרת פיגומים היא תהליך של השכרת פיגומים לתקופה מסוימת. הפיגומים מושכרים לרוב לצורכי בנייה. התהליך מתחיל בזיהוי סוג הפיגום הדרוש ומשך הזמן שבו הוא יושכר. מבצעים פיקדון ולאחר מכן מועברים הפיגומים לאתר הבנייה. יש להקים אותו בצורה בטוחה, עם אמצעי בטיחות נאותים לפני תחילת עבודה עליו.

השכרת פיגומים היא תהליך של השכרת פיגום לפרק זמן מסוים. זהו פתרון חסכוני לפרויקטי בנייה הדורשים פיגומים. העלות האופיינית של השכרת פיגומים יכולה להיות תלויה בסוג, בגודל ובגובה של הפיגום. הגובה והגודל ישפיעו גם על כמה יעלה לשכור אותו. לדוגמה, תצטרך לשכור פיגום גבוה ורחב יותר אם תרצה לבצע עבודה במפלס עליון או בקיר גבוה. מדובר בטרנד חדש בענף הנדל"ן. השכרת פיגומים קיימת כבר זמן מה, אבל זה באמת המריא בשנים האחרונות. הרעיון של השכרת פיגומים הוא שאתה שוכר חברה שתבוא להקים פיגומים בנכס שלך, ואז משכירים אותם לבונים אחרים. לאחר מכן, החברה תוריד את הפיגום לאחר שיסיימו איתו. השכרת הפיגומים היא תהליך בו חברת הבנייה משכירה פיגומים מספק. הדבר נעשה לרוב במצבים בהם אין לחברת הבנייה מספיק משאבים לבניית ותחזוקת הפיגומים למידע נוסף בנושא לחצו כאן.

תהליך של השכרת פיגום

השכרת פיגומים היא סוג של השכרת ציוד בשירות עצמי. השכרת פיגומים זמינה הן להשכרה לטווח קצר והן לטווח ארוך. פיגומים משמשים בבנייה לתמיכה בבניין בזמן שהוא בבנייה. הם משמשים גם בתעשיות אחרות כמו כרייה, חשמל ונפט וגז כדי לספק תמיכה לחפצים כבדים. השכרת פיגומים ניתן לשכור מחברות שונות המציעות שירות זה. השכרת פיגומים הינו שירות המספק פיגומים לחברות בנייה ועסקים נוספים. הוא משמש במהלך בנייה או תיקון של מבנים כגון מבנים, גשרים ומגדלים. שירות השכרת פיגומים יכול להועיל מאוד למי שזקוק לו מכיוון שהוא יכול לעזור להם לחסוך כסף בקניית פיגומים משלהם. זה גם נותן מענה זמני למי שצריך כשאין לו כסף לקנות פיגומים משלהם על הסף. עם כניסתה של השכרת פיגומים, תהליך בניית בית חדש פושט. התהליך יכול להיעשות תוך שבועות ספורים והוא הרבה יותר זול מקנייה או בניית בית חדש. הרעיון מאחורי השכרת פיגומים הוא פשוט מאוד. זוהי אלטרנטיבה לבנייה מסורתית שעדיין מספקת את אותן היתרונות אך בשבריר מהעלות.

ישראל גרוסמן
ישראל גרוסמן

מהנדס בניין עם ניסיון של יותר מ-20 שנה בענף הבנייה. הוא בעל תואר ראשון בהנדסה אזרחית ותואר שני בניהול פרויקטים. ישראל עבד על מגוון פרויקטים ברחבי הארץ, כולל בניית בניינים, כבישים וגשרים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.